Who’s gonna make my decisions, I can’t make them on my own

i fredagskväll somnade joakim i telefonen när vi prata, det var rätt sött o höra när han låg där o snarkade, som han säger att han inte gör (: Så rolig var jag och prata med. Igårkväll somnade jag, fast då pratade vi dock inte i telefonen. Trött var bara mitt förnamn då jag fick kanske max 2 timmars sömn natten mellan torsdag och fredag och somnade efter 3 natten till lördag och vaknade upp av att telefonen ringde vid typ 20 över 10. Tur att vi är lediga imorgon och på tisdag, superskönt!

Idag blir det som sagt match, Han tyckte jag skulle försöka komma till fotbollen även jag kommer efter matchstart så det är väl bara o kasta sig iväg antar jag! vet inte när jag ska hinna äta, o det är mitt största problem. haha. samling till handbollen vid kvart i 12 tror jag, match mellan typ 1-2.15, åka direkt till fotbollen som är mellan 2.30-4.15? Där skulle det visserligen äta pizza för pengar från nån lagkassa men vet inte om jag har någon lust med det, vet inte om jag kommer hem då heller.. får se hur det blir med den saken. Handbollsmatchen är iallafall mot nyköping och det har aldrig gått bra på en match mot nyköping för mig, aldrig någonsin så det gör det antagligen inte idag heller. Fotbollen är mot julita, och det går antagligen inte heller bra. Positiva emma!

Nej, nu ska jag göra nått vettigt. om det nu finns nått sånt och göra. sova skulle jag behöva, soffan väntar.
Puss

xcb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0