00.00



Kvällen började med fotbollsträning, gick inte speciellt bra, men allt annat har gått dåligt idag ändå så jag är inte förvånad. fredag den 13! (fast egentligen tror jag inte på det)  Men även det inte gick speciellt bra så var det kul, faktiskt. Så, så illa gick det väl inte. När det går illa tycker man att det är pest och pina, eller jag iallafall, men det tyckte jag inte. Dock var vi bara 14 st. Och det var KALLT. Och då menar jag kallt, vi kunde inte köra övningar för att vi stog för mycket still så vi fick spela match istället, funnyyy!

Iallafall, efter träningen hämtade far upp mig och jag hämtade grejer hos mamma och sen åkte vi hem hit. Moffat ostbågar och choklad och druckit mucho cocacola har jag hunnit med också, och inte nog med det.. Jag har spelat wii fit också, riktigt kul. Har åkt slalom, backhoppning, nickat fotbollar, kört nån slags aerobics när man går upp och ner på en bräda, joggat, yogat, ja det mesta har jag hunnit med. Riktigt kul!

Har precis lagt mig i sängen och ska väl sova snart, kanske. Ligger och sneglar lite på tv:n, vet dock inte vad jag kollar på. Och nu börjar det här inlägget bli lika tråkigt som det brukar bli, så de är väl dags o sluta där.

Godnatt, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0