07.38

Torsdag idag, och dagarna bara flyger iväg tycker jag. Vart ska det här sluta? på ålderdomshemmet? Nej men allvarligt, tycker praktikveckorna gått undan som bara den, första veckan var lite seg, resten har gått utav bara farten.

Vaknade tidigt av att jag behövde gå på toa och frös. hmm, måttligt kul. Gick iallafall upp och sen kan jag självklart inte somna om, så nu har jag legat här med datorn ett tag och kollat runt, känns inte så kul. Med tanke på att jag är trött egentligen, bara att det där med att somna  om, det är inte min grej, tyvärr. Kommer vara död när jag kommer hem idag.

Idag har Evelina och jag bestämt att vi inte ska äta i matsalen, det är nasigoreng eller vad det heter, och det känns inte så lockande med tanke på att jag varken gillar räkor, ärtor eller något annat äckligt, och det är det i det. Så vi ska äta någon annanstans, vart det blir vet jag inte. Tror inte jag vill ha pizza/kebab, men man vet aldrig.

Nu ska jag gå upp och äta frukost, dock inte så bra frukost. Ska nog äta tunnbröd, så sjukt gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0