08.54

Usch, i natt har jag inte alls sovit bra. Svårt och somna. Vaknade vid 6, trodde klockan var typ 9. Drömde iallafall att jag opererade halsen, och så var det typ bara som en tunn tunn slang dom satte i min hals som jag fick andas igenom, dvs. Gick knappt och andas ut eller in, antagligen därför jag vaknade. Somnade om och fortsatte drömma samma sak? hmm.. aldrig varit med om förut, inte att man kommer ihåg det iallafall. Så vaknade runt 8 igen, sen dess har jag legat och kolla på film.

Ska snart gå upp, låter som mamma fixar gröt här utanför. Sen ska jag göra mig iordning och så, tror mormor och morfar kommer och hämtar oss vid 11, men dom är nästan alltid tidiga, men hoppas inte dom är det idag.

Ha en bra söndag, även söndagar knappt kan vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0