09.05

Godmorgon!
Har inte kunnat sovit speciellt länge någon dag på lovet, men idag när lovet är slut så är jag så trött så det känns som jag skulle kunna sova till 12 eller något, det är väl självklart? Jag vaknar ofta tidigt när jag somnar sent och vaknar sent när jag somnar tidigt? haha fråga mig inte hur det går ihop men igår måste jag ha somnat innan 11 iallafall och jag känner bara hur tunga mina ögon är..

Jaja, idag väntar skolan, matteB, Öfa som inte är öfa längre och tillslut webbdesign. Runt 4 är jag hemma skulle jag tro och sen blir det väl träning vid 6.

Nej, nu måste jag klä på mig och fixa iordning mig, känner mig riktigt ful och kommer antagligen göra hela dagen.
Kanske dags och börja nu då? sen måste jag traska iväg i snön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0