10.17

Gud vilket underbart väder det är ute, kallt, snö, knallblå himmel och sol. Tror jag måste ta vara på det och ta mig en liten promenad, får så dåligt samvete sen när solen går ner igen och jag inte varit ute på hela dagen.

Idag är det alla hjärtans dag. Hoppas att jag får träffa mitt hjärta sen.

Jag är grymt sugen på att åka snowboard eller skidor, mest snowboard tror jag. I det här vädret är det så sinnessjukt underbart. Hoppas att det är lika bra väder resten av lovet. Skulle lätt vilja åka till fjällen hela sportlovet, men det är la bara jag som vill i min family. Men blir väl spökbacken någon dag kanske, även det inte är så jeekla kul. Och sen kanske Romme, om far kan ta ledigt :))) Jag vill åka ännu mer, jag vill åka nuuuuu!


Hur härligt ser det inte ut?

Kommentarer
Postat av: MOA

men fan vad jag blev sugen på att åka skidor nu, haha! :)

2009-02-14 @ 11:26:13
URL: http://swalliing.blogg.se/
Postat av: eerika

hejsan, haft en bra dag ?:)

2009-02-14 @ 19:50:52
URL: http://erikkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0