10.22

Godmorgon!
Jag har sovit typ 10 timmar i natt, hur skönt som helst. Händer inte allt för ofta att jag gör det, brukar sova max 8 timmar. Gick upp och gjorde ordentlig frukost också, sånt har man ju tid med när man har lov.

Hade tänk att ta en morgonpromenad bort till solariet, men vädret ser inte lika skönt ut idag, vart är solen? sen småsnöar det också, hellre att det öser ner snö isåfall, hehe. Får se kanske går snart men som det ser ut nu så sitter jag nog kvar här och kollar gossip girl :) Mamma sa att hon skulle ut till gymet sen när hon har slutat och då kan jag ju följa med och sola där, jag har ju faktiskt kort där, haha. Men tycker aldrig att det syns något efter man solat där, får väl prova att sola lite längre. Närmare till gymet, slö som jag är. Men en sak vet jag, jag behöver sooool!

Ha en bra måndag! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem behöver inte sol nu? :)

Alla hjärtans dag spenderade jag på soffan framför mellon haha. Min kära sambo spelade match efter en veckas feber så han var först borta i cirka fem timmar... sen när han väl kom hem somnade han ;) Men jagklagar inte :) Hade du det mysigt?

2009-02-16 @ 10:30:54
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

okej.. men bättre med solarie-sol än inget alls.. iallafall för stunden. :)



haft en bra helg?

2009-02-16 @ 11:50:36
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Sara

Gran Canaria :D

2009-02-16 @ 15:57:04
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0