12.34

Söndag igen då, dock är den här söndagen inte lika bad bad bad som söndagar brukar vara, jag menar.. nu är det ju en veckas sportlov man har framför mig, nästa söndag, den ska vi inte prata om!

Gårdagen då, min älskling kom till mig, eller han kom till mamma och så åkte jag också dit. Myyyspyyys var det iallafall! Fick 10 röda rosor och chokladask också, gullig han är karl'n.
Måste bara tillägga att igår var verkligen ingen nyttig dag för min del, halv påse ostbågar, marabou, stor bulle, varm oboy, cola, hjärtchokladgodisar, kött pommes och bearnaisesås, chips, ja listan kan göras lååång. Tror jag har gått upp 7 kg men hey, upp med hakorna.

Dagen idag vet jag inte var den har att erbjuda, ska snart gå ner och tvätta mina träningskläder, bara maskinen innan kan bli klar någon gång. Sen ska jag nog bara sitta här i mina myskläder och sitta..

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0