12.49

Jag fick sällskap till och med, jag behövde inte gå själv. Far och Chris skulle också ut och gå. Så vi har gått en sväng och gått på isen över till djulö herrgård och fikat och haft oss :) Ganska mys faktiskt.
Så grymt fint ute och helt underbart skönt, men jag börjar nästan gråta när jag är ute i sånt här väder, så sinnes mycket minnen som flyger upp i huvudet och jag skulle nästan kunna döda för att få åka till fjällen minst en vecka, nästan döda.. Ja det är inte långt ifrån. JAG VILL VILL VILL. Ingen liten själ som ska åka till fjällen och absolut vill ha sällskap? haha

Ska nog gå upp och spela lite wii fit, bara för att jag är såå bra på det. Och där kan man faktiskt åka slalom, bättre än inget.

Slänger kanske upp någon bild från promenaden sen:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0