13.43

Jag är redan hemma!
Morgonen började med att jag kom en 5-10 min sent, anledning: jag gick omväg och halv vilse påväg till skolan? haha vet inte vad som hände eller vad jag tänkte på. Gick iallafall nån helt annan konstig väg som tog 10 minuter längre.

Iallafall så har vi i stort sett bara haft Matte B idag. Sen lunch och så var det öfa, vi kör med drop in på den lektionen på måndagar eftersom vi som har matte B bara har typ 20 min lunch. haha Kjell är cp. Iallafall så var inte våran andra lärare där och kjell var tvungen att åka hem och äta för annars skulle han svälta sa han så han försvann. Och våran lärare som vi har i webbdesign satt tydligen fast på en flygplats i sarajevo? haha så ingen lektion där heller. Så kunde ha gått hem innan 1 men satt kvar ett tag i skolan ändå. Sovmorgon i morgon med, antagligen. så det får bli så!

Nu ska jag sjunga lite här, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0