14.51

Vilken lycka jag känner i min kropp nu!

Fredag den 13de, vilket betyder otursdag. För mig började dagen med ganska mycket otur faktiskt, ingenting gick bra, tappade allt. klämde fingrar och jag vet inte allt. Men jag lever!
Dagen till ära så var vi nära att vinna 100 kr, eller nära och nära men vi kunde ha vunnit 100 kronor om vi klarade att på in en vagn med kartonger enda till pressen utan att tappa någon kartong, men såklart så tappade vi en = otur.

Iallafall, så har allt inte bara varit otur. Eftersom vi skrev sånt fint brev igår med ett stort hjärta på så hade robban köpt 3 tårtor idag, och vi en! haha. Så på bordet stog det 4 tårtor, och varken evelina eller jag tycker egentligen om tårta, ;) Men vi åt, och det var godare än jag trodde. 3 olika smaker fanns det, smakade dock bara två.

Annars har dagen rullat på, vid 2 någongång ropade dom efter oss i högtalarna i butiken och vi går in till lagret och så ger dem oss varsin påse med grejer i, marabou, ostbågar, cola, dumle, cocacola mössa (haha) och blommor! Och kramade om oss och öste beröm över oss. Robban har erkänt att han faktiskt kommer sakna oss. Lite sött av dom tycker jag? Jag blev klaad iallafall och så fick vi sluta en timme tidigare också, vilket betyder att nu är det faktiskt SPORTLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0