15.33

Jag tog mig till praktiken idag, kände mig riktigt duktig. Dock är jag dyngtrött nu!
Har inte gjort så hemskt mycket idag, plockat upp varor, haft rast och ätit korv och marabou, man får äta allt som ligger på bordet och där i "fikarummet" och självklart hänger vi på det! haft lunch, försökt tvättat rent en stor frysbox, dock frös allt vatten och diskmedel hela tiden så det vart is, men vi fick den lite ren tillslut. Pratat med vakten i säkert en timme också, haha. Kommit på att vi ska praktisera med honom nästa gång, ;) Han är kuuuuuuuuuul. Sen har vi nog inte gjort så mycket mer, typ frysit och skrattat. Haft en till rast också föresten, käkat lite mer, knäckemacka! haha Våran handledare är till fjällen så idag har vi haft 2 raster + lunch och slutat tidigare :)

Ska inte göra ett skit idag, bara sitta här och mysa under filten. Ska nog börja kolla på One Tree Hill från första avsnittet också, så jag har någonting att göra. Så får det bli! Puss


Kommentarer
Postat av: Babymyz med Familj

Hehe jo de hade där nog vatt men jag hade nog testat en massa :)

2009-02-05 @ 20:03:37
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Men sötnos lilla, vet du inte vad sportlife är? Europas största gymkedja :P haha du vet sats? Friskis&Svettis? Sportlife är det största :)

2009-02-05 @ 20:19:44
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0