15.54

Nu är jag hemma från pratiken, eller har väl vart det ett tag. Lika trött idag när jag kommit hem som jag vart hela den här veckan, lustigt. Det bästa idag var nog iallfall när vi gick ut från matsalen och evelina ger mig en rejäl höfttackling i sidan precis innan det är en dörr i vägen över halva gången och ja, i den dörren for ju självklart jag in. Världens smäll vart det, dörren som egentligen sitter fast tror jag? for upp i all världens fart och jag fick jävligt ont i armen och trodde den var av, haha. Jag hade ont och skrattade så jag grät och evelina, ja hon halvt höll på o dö av skratt såg det ut som :( taskigt!

Ska snart iväg med mamma och handla tror jag, eller hon slutar vid 16 skulle jag tro och så ville hon ha sällskap så vi åker väl upp till willys och handlar lite. Sen ska jag nog bara mysa ner mig i soffan och det ska bli otroligt skönt. Om det inte blir några ändrade planer men det ska det nog inte bli.

Nej ska väl göra mig redo att åka kanske, annars får väl mamma raseriutbrott, hon påstår att hon alltid får vänta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0