16.04

Blev en dag med Gossip Girl, huur skönt som helst. Legat i soffan hela tiden förutom när jag lagade mat.
Nu har jag varit ute på gymet och solat och sen gick jag på löparbandet, till en början gick det bra men när jag ökade på tempot så började det göra sådär ont i benhinna igen, ;/ Har haft ont i båda, men jag har överlevt, men nu gjorde det läskigt ont i höger ben. Brändes, kändes som benet skulle brännas av, haha.

Jag som har träning ikväll, hm.. Fys, 2h. Får se om jag kan träna, springa ute första timmen går nog mindre bra, kanske kan  vara med på styrkan inne? .. Jag vill ju träna, inte för att fys är kul, nej verkligen inte. Utan för att man känner sig så grymt duktig efter och kan sätta sig i myskläder och käka massa mat och onyttigheter efter, det känner man sig värd då. Men jag känner att jag är värd lite marabou nu också, så det ska jag ta!

Min fantasi är på noll idag, vet inte varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0