16.20

Då var jag hemma efter skoldagen, hur skönt som helst.
Tänkte först inte gå imorse då jag trodde jag kommit i klimakteriet, svettades som en gnu och var hur seg som helst, ännu svettigare vart jag när jag gick till skolan, tog bara t-shirt och hade uppknäppt jacka men nej det hjälpte inte. Senare under dagen i skolan så höll jag på att frysa ihjäl istället. hrm..

Iallafall så har vi inte gjort så hemskt mycket i skolan, lite film, och sen lite dator och grejer. På vägen hem efter skolan tog jag svängen förbi ica och handlade lite, eftersom jag nu är ensamboende för att mamma är iväg på kryssning så var jag tvungen att handla lite, fick pengar fall jag ville beställa pizza eller nått men istället köpte jag bacon, lättdryck, hårspray och godis och mera. haha. Jag skulle nog inte kunna bo själv, jag skulle tycka så synd om mig själv hela tiden för att jag var själv så jag skulle unna mig massa, som godispåsen jag köpte förut, fast varje dag. Så ikväll blir det tv, godis och lättdryck. Om godiset finns kvar då..

Jag älskar att handla mat, av någon konstig anledning. Följer mer än gärna med mamma när hon ska handla. och går nästan varje dag och tjatar om när jag flytar hemifrån att jag får bestämma allt vad jag vill ha då, vad jag ska äta, vad jag ska ha för smör, för schampoo, ja allt.. Jag har en lite speciell syn på den delen tror jag. Jag kommer handla allt, jag kommer bli råpank. måste ju prova på allt.. hrm, Nej mamma, jag bor nog kvar ett tag till.

Nej, nu ska jag äta godis och läsa iForm, bra kombination, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0