16.57

Kollat på några avsnitt Gossip girl nu, legat i min älskade soffa med filten över mig och kollat. Ganska skönt om jag får säga det själv, men nu kan jag inte ligga här så mycket längre. Träning står på schemat, cykla dit måste jag också eftersom mamma inte är hemma och far min ringde och sa att han skulle spela skitgubbe ikväll, så jag blir kvar här och åker kanske ner dit imorgon. Mamma skulle nog till safiren ikväll också. Så för mig blir det väl träning, dusch och sitta själv i soffan ytterliggare en kväll, fredagkväll dessutom, funny! Mamma hade köpt marabou iallafall, tur att nått är bra. Fast egentligen är inte det heller bra. för jag är sugen på chips&dipp.

Kommentarer
Postat av: caroline

jag får också sitta hemma själv, ensam :( typ..

2009-02-27 @ 18:06:13
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan, sötis!

Svara gärna på våran Dagens fråga i våran blogg, idag lyder den:

Om du fick önska dig 3 saker, vilka skulle det bli?

Svara såklart bara om du har tid och lust, annars får du hoppa det :D ! Kram på dig och ha av suuuper bra lördag! KRAM KRAM!

2009-02-28 @ 12:15:05
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0