21.06

Vi kollade på filmen kärlek på menyn. Kom på att jag sett den förut när vi såg den, kände liksom igen en hel del. Men det spelar ingen roll tycker jag inte då den är bra, jag gillar den riktigt mycket faktiskt. Den passar min filmsmak perfekt!

Jag k'änner mig rätt trött faktiskt, kanske för att jag inte fått spcidllt mycket sömn i helgen? jag är som ett barn, jag behöver mycket sömn. Somna tidigt behöver jag. Kanske skulle ta och försöka göra det nu ikväll? Ska ng faktiskt lägga mig och kolla lite gossip girl, det enda jobbiga då är att man antagligen fastnar framför det och tvingar sig själv till att inte somna för att man vill se mer, hmm..

Har inte så mycket mer och skriva, imorgon väntar en lång skoldag, 9.55-15.45 och jag är sååå Otaggad.

Har fortfarande inte godkänt kommentarerna, jag har helt enkelt varit för slö och upptagen.
Nu säger jag godnatt, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0