21.08

Nu har även torsdagen snart gått och imorgon är det fredag, underbara fredag!
Inte hänt speciellt mycket idag, la mig i soffan och skulle kolle oth men var så trött så jag höll på och somnade, förstår inte.. Åkte iallafall och handlade med mamma sen, så sova det fick jag inte..

Har kommit på att jag äter hela tiden,  och har fått värsta beroendet av havregrynsgröt och äppelmos, haha det låter säkert sjukt men det är faktiskt sant. och idag när vi handlade köpte vi ny havregryn. Köpte typ fiberberikande havregryn och det vart ännu godare än med vanlig havregryn. Så havregryn är min nya frukost, men jag älskar mackor så kanske blir sånt också, sen är det ju smidigare och tina en macka, hehe.

Eftersom jag känner mig lite halvseg fortfarande så tänkte jag nu ta en dusch och sen hoppa ner i sängen och sova, skönt!
Ha en bra fredag, får se om det blir bloggande imorgonbitti, annars när jag kommer hem. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint hår du har :)

2009-02-05 @ 22:10:02
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Angelina

oj men det var ju en bra bild?:) har du du värsta super mobilen eller ?:P hehe!!

2009-02-06 @ 07:01:29
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0