21.31

Mamma var på kryssning i helgen och hade köpt med sig en guldig marabou hem, mums. Dock köpte jag en förut med far min, hehe. Men lite får man ju i sig.

Vet inte vad det är med mig, har varit sugen på havregrynsgröt med äppelmos(?) hela helgen. Har nog inte ätit något av det på över 10 år, men nu har jag varit sugen på det precis hela helgen. Så förut när jag åkte hit från far så köpte jag mjälk och äppelmos, haha. Dock har jag inte orkat göra iordning det men det blir nog till frukost imorgon kanske. Kanske jätteäckligt, återstår och se.

Kollar på film på 3an nu, holiday tror jag att den heter.
Ska nog kolla vidare nu och sen blir det nog sängen, får se om det blir något mer bloggande! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0