22.23

Nu har jag ätit massor med mat, säkert två portioner iallafall. men vadå, det var ju gott? Smockat i mig godis har jag också gjort så nu är typ hela skålen slut, ligger kanske 3 bitar kvar och skramlar..

Har kollat på sveriges värsta bilförare och lyxfällan och nu vet jag inte vad jag ska, går ingenting vettigt nu tror jag inte. inte för att dem programmen är speciellt vettiga heller men. Ganska Ovärt!

Imorgon är det en lektion i skolan, mellan 12.35- 13.30 kanske? någonting sånt tror jag. Helt sinnes sköna fredagar vi har.

Funderar på att gå och lägga mig och kolla på gossip girl, känner mig ganska hängig, eller trött och konstig. Förut hade jag nervryckningar i högerhanden föresten, jätteläskigt var det. när jag höll den still så smög det på mer och mer småryckningar typ. Sen började långfingret hoppa som jag vet inte vad och allt kändes jättekonstigt. Så var jag tvungen och skaka handen och sen började det om. Men har gett sig nu tror jag. eller försöker och inte hålla handen still. ehee

Det där var som en liten parantes bara, juste lägga sig var det. Men grejen är den att mitt rum ligger så off och då har jag ingen koll på huset, jag är ju nattvakt i natt, ehe nej. Men kanske ska lägga mig i mammas säng? det känns ju lite lockande och ligga i en 180 säng all by my self, det måste jag ju få säga. Fast så jävla kul är det inte..
MAMMAAA KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nu är tävlingen avgjord och vinnaren kommer att presenteras under natten. kram-kram

2009-02-26 @ 23:02:11
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0