22.29

Nu tänkte jag gå och lägga mig, orkar inte ta med datorn idag. Har ont i huvudet och halsen men hoppas att det bara är något för stunden för att jag är trött.

Morgondagen börjar med idrott, tror bestämt att det står friskis på vårat schema, fast i duveholmshallen men ett friskispass. Kan nog bli kul. Jag har blivit en riktig fena på det där med aerobics nu. Kan ju önska iallafall..
Var jättelänge sen jag var i duveholmshallen nu, förut halvt bodde jag där. nu tror jag inte att jag varit där på över en månad? hrm.. vilka problem.

Nej, sängen var det ja. Skulle behöva packa lite inför imorgon också, men orkar nog inte så den här onsdagsmorgonen får nog bli lika stressig som dom andra brukar bli, hehe.
Justfan, min väska kommer gå sönder när som helst fick jag syn på idag, hela axelbandet kommer losna. Ååh, då måste jag leta fram någon annan väska också. Orkar inte, det får bli morgondagens problem.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 00:32:08
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du blivit av med någoting?

2009-02-25 @ 14:39:01
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: josefina

aa det kommer jag att göra måste i bikinin i april så är det bara

2009-02-25 @ 15:08:22
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0