Lördag

Vaknade upp och åt min underbara havregrynsgröt även imorse, mums :)
Sen ville joakim ha frukost på sängen för att han fyllde år sa han, (han fyller på tisdag) Så efter lite om och men gjorde jag 4 rostade ostmackor till honom, men jag hittade ingen bricka så grabben fick komma ut, hehe.
Han har iallafall åkt hem och jag har dammsugit mitt rum, dammat lite och plockat undan alla massa kläder och väskor och skokartonger och jag vet inte allt som låg över hela golvet, så nu är det rent och snyggt, hoppas jag.

Ska nog snart ta en dusch och sen kanske göra en äppelpaj, om inte mamma gör det medans jag duschar.
Ikväll kommer mormor och morfar och syster hit, kanske även joakim. Och så ska vi äta lite köttfärsrulle och så, var ett tag sen jag träffade mormor och morfar så det blir la bra.

Fick en sticka i fingret förut tror jag, gör ooont. Ska gå och försöka få bort den, skriver mer sen och svarar på kommentarer antar jag :) PUSS



moooor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0