010109

ja känns lite konstigt att det är nytt år, känns inte som att julen och nyår och allt har varit, verkligen inte. känns rätt trist om jag får säga det, men men. Inte mycket att göra åt.

Var ute och gick med mamma förut, ganska skönt. Kallt och sol och musik i öronen. och gå in och ta lite julmjust och en  macka hos mormor, dumt och klaga.

Familjen här skulle kolla på en film, sofie ligger och sover och jag sitter här och mamma sitter här brevid och antagligen låtsas tycka filmen är intressant, haha.
Är 10 år med parlamentet sen vid 8, tror jag att jag ska se kanske. Om jag inte har något annat för mig.

Känner mig sådär lagom fräsh nu, och Oduschad såhär dagen till ära och ruggigt trött. Bra start på det nya året!
Jag hoppas iallafall att 2009 kommer att bli ett bra år med lite mindre negativa saker än 2008 bjudit på, usch. Får väl se hur det går med mitt nyårslöfte också - att börja träna igen. Mer som en grej jag kom på bara för att ha ett nyårslöfte. Men jag borde börja träna igen, annars kommer det här året bli sämst, jag måååste göra någonting jag tycker är kul. och det är inte att styrketräna eller löpa för ingenting, nej det måste vara för någonting kul för att det ska falla mig i smaken. Är det för att man ska spela fotboll/handboll/innebandy/basket, ja vad som helst, så är det dubbelt så kul!

Jaja, nu blir det bara massa struntprat från min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0