130109

Puuh, nu är jag hemma från skolan, superskönt.
Inte speciellt jobbig dag, det enda jobbiga var väl matematik B, men än så länge hänger jag med i kursen. men jag har sett andra jobba med matte B tidigare och har inte sätt speciellt lätt ut då, men.. jag kanske är naturligt smart? önsketänkande..

Tog en snabbsnabb visit på stan med evelina efter, hon skulle handla bok och jag skulle handla halstabletter, för ja. min hals värker vill jag lova? så blir tyvärr ingen träning för mig ikväll, även jag vill. Fystest på idrotten imorgonbitti? får hoppas att jag kan vara med på det.

Idag ser ut som en riktig pluggdag, jag vill inte? Känner att jag inte kommer få något gjort heller, fick hem lite nya filmer från Lovefilm förut, supersmidigt är det. bara och kolla och sen skicka tillbaka så får man nya :) ingen fraktavgift eller något. Så mamma och jag kollar kanske på någon av dem sen, är ju bra och skicka tillbaka så fort som möjligt så får man snart nya :) Ni får en länk här nedan.

Tror hon ska och handla med sofie snart, har sagt till henne att köpa ischokladglass, hoppas hon gör det. eller så följer jag med och handlar och ser till att det blir köpt. Men tror inte jag orkar, känner mig helt död.

LoveFilm.se


Kommentarer
Postat av: caroline

smart emma, så får du poäng om någon blir medlem ;) haha.



evelina köper en bok, jag blir chokad! :O

2009-01-13 @ 15:58:16
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: Henna

jo :D det var verkligen bra för min rygg :) och verkligen värt det :D

2009-01-13 @ 16:22:57
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men är det inte syggt med slitna i loosefit då? Skall visa bild när jag har dom på mig senare.. tyck till då :)

2009-01-13 @ 16:47:51
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0