15.46

Nu är jag hemma efter även den här "arbetsdagen". 9-15 idag, vilket gick helt okej. Fick en och en halv timmes lunch också för att det inte fanns någonting och göra då varorna inte skulle komma förens på eftermiddagen. Iallafall efter lunch skulle vi göra jag-kommer-inte-ihåg-vad-det-heter. Iallafall, vi flyttade helt enkelt om allting, vilket känns helt onödigt men det ska tydligen vara bra. men att man ska krångla till det så mycket? Vi har iallaffall fixat med alla shampoon och är inte färdiga än. mer än två timmar har det tagit oss :) Men hon tyckte inte att det gick sakta för oss, skönt. Vi har faktiskt jobbat och slitit och klurat och haft oss hela tiden. Vi ska fortsätta med det imorgon, kul! och ja, jag är allvarlig. det är rätt kul.
Evelinas byxor sprak idag också, hahah. Och så står hon och glor sig mellan benen och har sig mitt i butiken. hahaha! Nej helt normala är vi inte.

Nu är jag iallafall hemma, suuuperskönt. blir jobbigt fr ben och rygg och stå hela dagarna, inte van. men man kanske hinner bli på fyra veckor? :)

Nu ska jag iallafall kolla på gossip girl. och det är NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

jag känner mig piggare idga och det är kul.



har du praktik eller vad gör du?

2009-01-20 @ 16:58:45
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: tack! :D fin blogg!

2009-01-20 @ 17:06:35
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: A -*

:)



ååhgud va fint hår du har:D

2009-01-20 @ 17:07:45
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0