16.20

Hemma från praktiken för en timme sen ungefär, fick gå lite tidigare, onödigt o börja med något nytt tyckte dom.
Idag har vi gjort allt möjligt, fixat lite wienerbröd, plockat varor, kört truck eller vad det heter, diskat och fått utslag på händerna och så fick vi inte diska mer för att han trodde att vi var ovana och diska. haha lagom pinsamt. och sen har vi frysit och skrattat, haha.

Nu fastnade jag här och ska väl sitta här ett tag och svara på lite kommentarer och fixa. Sen ska jag byta om till träning och packa vanlig väska. för efter träningen följer jag med anna hem och så duschar vi och äter lite där, carro kommer också. Och sen är det bara mys med gottigrejer och Guitar Herooooooo I think. Det blir nog bra! Sover kvar hos annapanna med. PYYYJAMASPARTY! haha nej.

Nu ska jag fixa lite, återkommer :)
Puss

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

Pyjamas party haha :D

Sv: Okej, tråkigt när allt bara läggs ner.. menmen!

Hoppas du får en toppen bra start på helgen!

2009-01-23 @ 16:44:27
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sara

ja jag med! ;)

2009-01-23 @ 16:48:12
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0