16.29

Ännu en praktikdag avklarad, dagen gick skapligt fort tycker jag. Har frysit som en tok hela dagen och även nu, vad är feel?, och med frysit menar jag näst intill frysit ihjäl, mindre kul. Sen har jag haft ont i hjärtat och svårt och andas också, trodde jag skulle ramla ihop där ett tag när vi gick på stan, men det tyckte inte evelina, och jag klarade mig faktiskt, haha nej men allvarligt, jag är allvarlig!  Till lunch iallafall tog evelina en kycklingsallad och jag en pizza, va fisk i skolan och fisken såg nästan levande ut, usch.inte ett dugg lockande!
Köpte med mig kampanjtoalettpapper och ciabatta hem, haha. Så har nyss värmt mackorna i ugnen och ätit , ruggigt gott :) älskar ciabatta!

Ska nog mest sitta här och ta det lugnt nu, har ingen fantasi till nått och skriva eller något. så det blir nog inte roligare än såhär, tyvärr. Ikväll ska jag träna iallafall, får väl se hur det går.

Nej, blir mer bloggande sen när mitt huvud hänger med.

Krypa ner under ett duntäcke nu? -Jatack

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: de va så lite så :) hii

2009-01-27 @ 17:47:37
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Postat av: Ida

Tävling hos mig, kika gärna in! =)

/Lycka till!

2009-01-27 @ 19:13:02
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

jag hatar att frysa :o

Ha en mysig kväll!

2009-01-27 @ 19:45:17
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0