17.09

Nu är jag hemma..
Gårkvällen blev bra och mysig, jag duschade och tog på mig myskläder hos anna sen åt vi och kollade lite Let's Dance. Och sen satte självande spelandet fart, haha. Körde GH world tour, singstar, eye toy och Buzz. Haha riktigt kul var det :) och tiden bara rann iväg, klockan 4 tror jag att vi somnade och sen vaknade vi runt 11 och åt lite chips och choklad, haha sen gick vi upp vid 12 och åt frukost och stressade och gjorde oss iordning och for inte till duveholmshallen vid 1 för att kolla på fotboll..

Nu sitter jag iallafall här men ska nog gå och hjälpta till med maten om det behövs.
Kvällen är oklar än så länge, hm..

Bilder från gårdagen kommer nog, dock har jag ingen bra kamera så mobilbilder är vad jag har att erbjuda, men kanske kan sno några bilder från anna eller carro :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Babymyz med Familj

Jo tack jag märkte de. De gjorde dom nu precis med :(

2009-01-24 @ 19:53:47
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0