21 Januari

Skrev det här för X antal timmar sedan, men ser itne ut som det kommit upp :S gud vad blogg.se krånglar ;

Nu är jag hemma, eller jag har varit det ett tag.
Och jag gillar våran praktik riktigt mycket den här gången. Skulle nog inte vara så kul och vara själv men nu är det bäst. Vi har fixat färdigt det vi höll på med igår och sen har vi lagt fram varor med rooobert, haha skön kille. Plockat fram godis och blöjor, härlig blandning. Kan ju ana hur godissugen man blev. Evelina fick lägga fram maraboun, för min skull. så att jag inte började dregla, jag ÄLSKAR marabou :) Och sen har vi hjälpt söta människor ochsåvidare. Som vanligt heeelt enkelt.

Ska och handla med mamma när hon slutar jobba, hon kommer nog hem om en 20 minuter kanske.
Kollar på gossip girl nu, looove. Men missar på tok för mycket när man sitter och skriver blogg samtidigt, hehe. ska kolla färdigt på det här avsnittet nu innan mamma kommer.

Ikväll är det handboll igen, inte missa!

Kommentarer
Postat av: A -*

Sanningen bara:)

2009-01-21 @ 19:39:46
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha en bra kväll :)

2009-01-21 @ 19:59:03
URL: http://marcusnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0