220109

Blev inget bloggande imorse, jag var helt enkelt för trött för det. Sovit kanske 5-6 timmar inatt, alldeles för lite för mig. Med lite telefonsamtal och tänkande och oroande kunde jag helt enkelt inte sova, buuus. Somnade kanske 1-halv2, vaknade i chock vid 5 någongång, kollade telefonen, lugnade ner mig lite och någon timme senare somnade jag om och gick upp halv 8. Ja ungefär så såg min natt ut..

Iallfall, 4:e praktikdagen idag, plocka om godis (en hel vagn med marabou!!!!!!!!!!!!!) på förmiddagen och diverse annat, hängde efter robert lite, haha kul kille. Och jag kan inte sluta skratta åt evelinas påhitt, t.ex så pratar hon med alla tanter och även robert som att dom vore små barn eller allmänt dumma i huvudet, dvs. vääääldigt tydligt och med gulligull röst. haha! fick längre lunch då det inte fanns nått o göra, våran handledare verkar inte vilja ge oss så mycket o göra heller? Så vi skaffar oss egna arbeten.

Eftermiddagen var iallafall bäst, vi diskade äckliga grejer och körde in det i någon konstig stor disk, stog där med små köttbitar i hela huvudet och med ett vitt långt plastförkläde, haha. Medans det var i disken ville evelina posa och dansa och sjunga, så självklart gjorde hon det. jag försökte mig också på, men jag var inte lika bra!
Sen hjälpte vi till i sharken, (stavas?) det var nog roligast, vi filmade kött. haha hette tydligen så när man plastade in det, som kall grillad kyckling och sånt. och vägde och prismärkte och hade oss. avancerade grejer. Men han tyckte vi var jäääkligt bra! Evelina var nog dock bättre än mig, jag är en liten chicken men sen jävlar så blev det slätt och fint.
Gud vad råkiga saker jag pratar om? jaja, det hände iallafall mycket mer roligt..

Jag är hemma och är väldigt trött nu. ska lägga datorn åt sidan, hämta mig en till hönökaka med lönneberga skinka och sen lägga mig i soffan och kolla gossip girl :)
Godkänner kommentarer och det senare, jag somnar snart..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0