look in your eyes

Tisdag idag, känns som en riktig typisk söndag. Är ju iofs röd dag så är kanske inte så konstigt.
Far kom och hämtade mig i vingåker förut, sen har jag gått promenad med mamma. Gick till mormor&morfar och rensade deras skafferi. Haha gott! Kom precis hem ifrån dom..

Imorgon börjar skolan och jag vill verkligen inte.
Anna ringde igår och hörde om vi skulle till spökbacken idag, dom skulle tydligen öppna. Men kom hem så sent så blev ingenting med det, Nu ringde hon och hörde om det skulle vara kvällsåkning imorgon, och troligtvis skulle det vara det, men inte säkert skulle komma upp på sida senare, hoppas.

Inte åkt snowboard på 2 år, och då åkte jag kanske någongång bara, var nog 3 år sen jag var i fjällen. Så antagligen skulle jag inte ta mig ner för backen, men vad gör det? det är ju mysigt för det. Vill åka någonannan stans o åk också, ge mig fjällen. Eller något ställe med mer backar än spökbackens EN backar. haha! men, man får väl nöja sig med det man får :)

Mums, snart stuvade makaroner och falukorv!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0