skooola

Nu har vi fått reda på praktikplats, fick välja lite själva den här gången. Slutade med att jag tog Coop Extra elelr vad det heter, på kvarnen. Får väl se hur det blir, skulle ha matbutik någongång så det fick bli nu!

Ikväll blir det spökbacken med anna och carro =)
Kvällsåkning, det gillas. Kommer dock gå skit, men skratta på ni bara. jag skrattar nog själv ;)

Sitter på öfan nu, ska göra något sälj samtal, jag gör det med evelina men hon är borta? hm, hon kommer nog snart!
Orkar inte göra så mycket iallafall, är ju första skoldagen. Slutar runt 3 tror jag, ett tag kvar. Ska hem och rota fram alla kläder som jag åker i då, lär behövas mycket varma kläder så iskallt som det är. Men då går vi in och värmer oss med våffla och varm oboy :) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0