twilight

Oj, vad slö man blir efter träning. jag har faktiskt inte kommit in i duschen än, lite äckligt kanske?
Ska bli skönt med en dusch snart iallafall.
Tänkte lägga mig under mitt sköna täcke och kolla på twilight sen, jag är lite efter och har faktiskt inte sett den än. Alla verkar ha blivit helt sålda av den filmen och sett den hundratusen gånger, får väl se om det blir likadant för mig. Brukar annars mest gilla komedier och romantiska filmer. Men det här kanske är ett undantag?

Vet inte om vi har webbdesign imorgonbitti? Han har inte sagt något annat, men han är nästan aldrig där eller så är det fel på något annat. har det första lektionen och finns det något värre än att gå upp tidigt och dra fötterna efter sig när man går där som en zombie till skolan och sen har man ingen lektion? Usch, då blir emma sur, riktigt sur.

Jag har fortfarande inte börjat på min krönika, varför är det ingen som kan hjälpa mig? ;o



Kommentarer
Postat av: bella

javisst är det, skitsnyggt verkligen! =)

2009-01-12 @ 22:43:31
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: sara

det var ännu härligare än det såg ut :)

2009-01-12 @ 22:51:01
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0