19.12

Gud vilken slödag, bara suttit här sen jag kom hem. Ätit ugnspannkaka också, mums!
Känns som det är massa och göra med skola och jag vet inte allt, men jag är så dålig på o ta tag i saker. Har en heldel inlämningar och något prov framöver, och då går vi ändå bara i skolan imorgon och sen nästa vecka, sen är det APU i hela 4 veckor, jag kommer dö! men hoppas det blir någotlunda kul iallafall. Förstår inte hur endel lärare tänker, jag menar.. hur fan ska man kunna skriva en krönika på typ 4 50minuters-lektioner när man aldrig har skrivit en förut och inte ens vet vad det är? haha, nu har vi iallafall bara en lektion kvar och skriva på sen ska den vara färdig, huraa! Jag har inte börjat än..

La in lite bilder på datorn nyss, kanske kunde vara kul?



HannaP och jag var lite tuffare en gång..



Jag lekte hård på Rhodos



Ludwig för något år sen kanske?
Ska försöka ta en updatebild på honom,
senaste månaden har han ändrats
enoormt



Me und Anna



Kretaoutfit



Me und my cp-armar



<3 27/1-08

Nu orkar jag inte mer, :)
Nu blir det tv. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha , inte dåligt va tuffa vi var.

2009-01-08 @ 19:23:11
Postat av: Emma

Haha, ne riktigt hårda!

2009-01-08 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0