21.19

Oj, nu har hela dagen gått.
Började med at vi städade bort julen helt och hållet här hemma, känns helt tomt och tråkigt överallt men man måste väl, ser kanske lite dumt ut med julgran i april?
Efter det åkte vi och postade filmer som jag fått hem, är med i det där lovefilm, så nu kommer det snart 2 nya filmer :) och sen åkte vi även och solade på gran canaria en stund, eller solariet på norr, jag vet inte vilket som låter bäst, skönt iaf.

Sen har vi även hunnit med och rensat istort sett hela lägenheten, och gud vad mycket skit vi har.  2 stora soppsäckar med bara kläder och skor, ytterliggare kanske 6 papperspåsar med kläder/skor, gittarr och ja, allt.
Jag har rensat min garderob med, har dock lite kvar. Slängt massa. trosor storlek 146, någon som behöver? oanvända tshirtar, coola we tröjor, mängder med träningskläder och ja. det finns det mesta. skönt och rensa iallafall!

Frammåt kvällen kom sandeyJ över, hon tyckte att vi borde plugga. Så jag kunde inget annat än att göra som hon sa. Så vi har suttit och skrivit på våra rapporter om apu:n som skulle varit inne för månader sen. Jag är dock inte klar än men kommit en bra bit på vägen och känner mig riktigt stolt över mig själv, haha. Tur att nån ser till så jag får något gjort.

nu är det bara den där jävla krönikan att skriva också, jag fattar verkligen inte hur man skriver en krönika om omöjlig kärlek 2009 ? förstår ingenting, hjäääälp mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte jag heller! Inte ens börjat! : /

2009-01-11 @ 22:35:52
Postat av: Anonym

Inte jag heller ;/ förstår ingenting.

2009-01-12 @ 08:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0