01.00

Sitter och kollar på kläder och känner att jag vill köpa allting, precis allt. Ja nästan iallafall. Jag vill bara ha massor med pengar och klicka hem allt jag blir sugen på just för stunden. men det kan jag väl fortsätta drömma om, sån lycka kommer jag nog aldrig få känna. Ingen verkar förstå hur lycklig jag skulle vara heller? Min pappa vill inte ens ha pengar? hm, hoppas han vinner pengar, då borde ju jag få dom? eftersom han inte vill ha massa pengar..
Ibland tänker jag till, i fortsättningen ska han få en trisslott både när han fyller år och i julklapp, billigt och bra och jag kan bli rik på det.. Fast jag skulle nog inte få något. men scch, jag drömmer..

Kanske borde ta och dejta sängen snart? Det är ju faktiskt en dag idag också. Har dock ingen aning alls om vad jag ska göra när jag förhoppningsvis vaknar upp pigg och kry imorgon, känner mig varken pigg eller kry nu..
Kanske borde göra någonting åt skolarbetena jag har ligger och väntar på mig? Men man vill ju inte göra söndagarna tråkigare än vad dom redan är? svårt det där..

Nej, dejting var det ja..
Dock somnar jag väl inte förens om några timmar, datorn gör mig pigg.

Ge mig en utlandsresa, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0