You can't play on brooken strings

Såhär snygg och sliten kan man vara efter en hel dag i backen, får se om det blir på lördag igen?


Jag har suttit här under dagen och kollat på I en annan del av köping, får aldrig nog av det. dom är ju störtsköna, haha. Kanske är såna jag ska jobba med? hm..
Ska snart gå och göra min otroligt underbara, jaa.. säng, sällskap. Men det sällskapet är ju inte helt fel? Jag ska ligga där lääääänge också, börjar inte förens halv ett imorgon så något alarm behövs inte heller. det finns inget värre än att vakna till alarm tror jag inte, det är dödens!
Ska nog kolla på gossip girl eller one tree hill, eller sunes jul? många bollar i luften, haha.


LINDA HAMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0