09.50

I natt har jag drömt massor, om allt och inget om man säger så.
Är sjukt trött och fryser just nu ;/ känner mig inte speciellt pigg. Tur att jag bara har en lektion i skolan, får hoppas att jag orkar med den.

Känner inget direkt sug till att skriva, ska sova på soffan lite, det låter skönt.
Återkommer väl senare antar jag, eftersom vi tränade igår istället för idag så blir det nog hemmamys hela dagen. Mamma och jag har även tänkt börja packa lite i helgen. Skulle flytta 1 april men antagligen får vi nyckeln tidigare, stress stresssss. Tror baby kommer hem den här helgen också, även han sa att han inte skulle det. Så förhoppningsvis får jag träffa honom något, han hade dock mycket plugg. Sam-barn, :((

Nej, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0