15.15

Nu är jag hemma, eller har väl varit det i någon halvtimme.
Inte hänt speciellt mycket idag, ingenting som inte brukar hända i skolan iallafall. Förutom att carro cyklade rakt in i en parkbänk, men det kanske brukar hända? 

Min telefon har nog gått sönder också, började med att jag var duktig på idrottsteorin och stängde av telefonen efter Richards order, (alltså Richard's fel) iallafall när jag startade den var allting borta från telefonen? musik, alla 1400 bilder, allt helt enkelt. Stängde av och kollade minneskortet som jag inte hade rört tidigare så borde inte vara någonting och det satt som det skulle och allting. Sen tog det X antal försök innan telefonen ens gick att starta, startade den och när den höll på att startas så stängdes den av. Nu provade jag och koppla telefonen till datorn, inga bilder, ingen musik? vart har det tagit vägen? kan väl inte bara försvinna. vart gömmer ni er?

Stängde även av telefonen för att försöka än en gång, nu går den inte att starta över huvudtaget (Y) kanonkul!
Står på engelska att jag ska sätta in usim, men det sitter redan i. Jag blir galen. Den har åka på många smällar idag min stackars dåliga telefon och även fått höra många svordommar, stackarn. Alldeles nu vart jag så tjurig också så jag fick för mig att böja telefonen, den vart båtliknande, snyggt!

Ååååh, jag orkar inte lämna in den på lagning. Telefoner ska bara funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0