21.00

Satt och försökte göra lite matte inför provet imorgon, slutade med att det stog och allt möjligt på uppgifterna. Har förstått på varje lektion och allt har rullat på men idag gick allt skit, och då menar jag skit. Tjurigast i världen blev jag. Kasta boken åt sidan då jag inte förstog någonting av någonting.

Åkte iväg till träningen istället, som jag kanske borde ha skippat och pluggat istället, men nej! inte jag inte.
Så träning blev det, sprang en bra bit i snöovädret. Snö rakt i ansiktet, bara rann vatten. Självklart hade jag inte tvättat bort mascaran så var svart i halva ansiktet. Kom in snö i både mun och näsa så det kändes som jag fick kallsup X antal gånger, haha. Men det var skönt att springa för att vara oskönt.
Styrka inne sen, hinderbana och minst 200 armhävningar och situps och massa andra grejer, de grejer det.

Nu är jag hemma och har ätit och grejat. Är tjurig för provet imorgon fortfarande, vi borde få längre tid på oss, men men..
Nu ska jag duscha, för det har jag inte orkat gjort än och jag håller på och fryser ihjäl, äcklig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0