22.25

-Vad är sockerkaka? Är det bara socker i?
ehehehh, kul.

Imorgon är en bra dag, det känns redan som jag har helg, det gör det typ alltid efter mördartorsdagarna. Eftersom att på fredagarna går man till skolan i cirkus 50 min och liksom "sitter av tiden" sen går man hem igen. Och det är ju helt underbart, förutom ibland när man känner att man inte har någon lust att gå dit för att ha en lektion med en lärare som går igenom kapitel efter kapitel i boken, liksom läser precis det som står!? det kan jag ju göra själv, för läsa det har jag lärt mig (dock inte på handelsprogramet, där har jag mest lärt mig hur man läser aftonbladet på internet osv.. du vet) Men nu till saken, hon är ändå den enda läraren som jag egentligen på något sätt tycker om, bara för att hon är så liten och söt och förstår oss när vi snackar skit om andra lärare, ehehehh.

Eftersom jag börjar så sent imorgon (halv 1) så tänkte jag gå och sova nu, eller kanske inte sova. Men lägga mig iallafall, vilket i mitt fall betyder sova eftersom att jag är superbra på att sova på kvällarna och uppe med tuppen på morgonen, precis som morfar. Vi har alltid varit lika han och jag! Jag brukar faktiskt tacka brevbäraren när han kommer med kuriren på morgonen. Någon måste ju prata med den stackarn också. Jag skulle nog passa som morgonbrevbärare, förutom ibland för då är jag så trött så jag tror att jag ska dö när jag vaknar, oftast när jag sovit mycket? av någon konstig anledning. bäst och sova lite (Y) då är man pigg och glad.. i några timmar iallafall.

Nej, hörde jag ett godnatt? Ja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0