25 mars

Eehheh, jag har inte bloggat på 5 dagar och cirkus 17 h. Men jag är glad för det, om man säger så.
Har inte riktigt tid och ork till att skriva någonting, och för det andra så händer det inte speciellt mycket roligt i mitt liv just nu, jag håller mest på och packar och står i, ska ju faktiskt flytta. Så mamma och jag jobbar förfullt, (okej, mamma iallafall) hon tycker att jag är ganska lat, jag förstår inte. Men jag väntar med att packa ihop mitt rum tills det känns som att jag behöver det. Jag vet att jag kan slänga ihop alla saker på några minuter eftersom jag inte har så mycket saker förutom möbler, och lite andra grejer men det mesta står i källaren i kartonger redan, alla mina kära leksaker och så vidare. Ska nog faktiskt fixa lite idag, eftersom idagen är en ledig dag, dvs ingen träning eller annat. För på lördag går heeela flyttlasset, så på fredag sovs sista natten här :( och iomed det åker jag inte till far min i helgen eftersom vi flyttar här, helgen efter frågade han om jag inte kunde komma ner då istället, då är jag på träningsläger, helgen efter det är det påsk, då är dom på gotland (inte scottland mamma!!) och så vidare.. mycket nu. Så Farsan, vi ses till jul. okej, kanske lite innan hoppas jag?

Nu ska jag smaska vidare på mitt godis, det var jag sååå värd idag. Faktiskt.
Får väl se när nästa update blir, jag kanske kommer igång nu igen, BloggEmma liksom..

Kommentarer
Postat av: hanna

Ibland känner man verkligen ingen tid och ork till att blogga. Ha en bra dag, kramar.

2009-03-27 @ 08:09:27
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0