16.56

Idag tog vi en sväng till norrköping, bauhaus och jula och grejer, typ 20 möbel/inredningsbutiker, och jag har hittat min framtida soffa och mitt framtida badkar, det säger jag bara. De fint! Sen åkte vi in mot stan och åt mat på 4 kök, de fint de med. Riktigt fint. Sen trallade vi omkring och kollade i affärer, eller ja det var väl mest jag som gjorde. Fick ett par mörkblåa chinos av fader min, ganska snällt tycker jag. Men han kan gott köpa kläder till mig, när han aldrig köper till sig själv. haha. Men han köpte skruvmejslar iallafall, så han var mer än nöjd. 

Ska väl sitta här ett tag och sen ta mig hem till mamma igen där det verkligen känns som att vi ska flytta nu, alla gardiner är nere, alla hyllor och ja, det känns tomt och stökigt helt enkelt, precis som det ska göra. Ikväll blir det tv för hela slanten skulle jag tro, även fast jag skulle behöva plugga. Men hur ska man hinna med det när söndagen är en riktigt tv-kväll. Gossip Girl, WipeOut och sanningens ögonblick. Nej då finns det inte tid helt enkelt. Det får helt enkelt ligga och jäsa till sig lite. Blir nog lite havregrynsgröt till kvällsmat, om ens det. (jag älskar fiberhavregrynsgröt!) Efter helgerna hos far behöver man gå på diet tills nästa helg man ska ner hit. Här försöker han helt enkelt göda mig tror jag. Choklad, chips, ostbågar, fet mat, påskmust har min helg bestått utav. Och då menar jag inte en liten ynka chokladbit utan två marabou och annat smått och gått, såsom plopp, center och nötkrämer.

Jag funderar på att verkligen börja tänka på vad jag äter. Jag har tänkt så många gånger men det har aldrig funkat. Men just nu känner jag mig bara som en stor buffalo. Lördagsgodis is the shit, kanske fredag också, och onsdag..
Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0