9/2

Godmorgon!
Sovit rätt gott inatt faktiskt, lite trött såhär på morgonkvisten men det går över =)
Skolan börjar 9.45 idag och då är det dags att göra praktisk marknadsföringsprovet, får se hur det går. hört att det inte var så svårt!? får väl se, göra det ska jag göra iallafall, orkar inte skjuta upp på fler saker nu, skönt o få det gjort!

Slutar runt halv 4 idag tror jag, så det blir en ganska lång dag, fast vi har nästan två timmars lunch och eftersom det är prov nu blir kanske lunchen ännu längre, men det är rätt skönt ändå.

I kväll blir det nog fotbollsträning skulle jag tro, om snön kan ge sig!? annars kanske det inte blir någonting, men det är sånt som visar sig.

Nej, nu ska jag kolla igenom anteckningarna till provet lite och sen byta om och kila iväg till skolan =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0