A beautiful mess

Tror det här är första gången jag har blivit rastlös av o ligga i soffan på riktigt riktigt länge. Så nu har jag tagit på mig massa sköna kläder och tvättat av sminket, underbart skönt! Jag har även tagit fram min gamla dator (Som man nu hatar när man har mac:en), men kom på att jag har flera filmer som jag inte ens sett på den datorn så tänkte lägga mig under filten och kolla på någon nu, ska nog koka mig lite te snart också och sen bara ligga där o mysa :) Då hoppas och tror jag att rastlösheten kommer vara som bortblåst.

Så nu är det myyystime :), dock själv, det känns ju sådär, men jag har ju iallafall en halvt sovande mamma i andra soffan, alltid nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0