because

Hej hallå godmorgon!
Här sitter jag och inte kan sova när jag har sovmorgon, som vanligt. Men jag deppar inte ihop för det, det är rätt skönt och sitta och ta det lungt på morgon, eller det är jävligt skönt, fast det är klart det vore skönare om man kunde sova, när man tillochmed är trött när man vaknar. men äh

två lektioner som är som en enda lång lektion med samma lärare trotts att det egentligen är två olika lektioner,(!?) ah svårt det där. det är iallafall vad eftermiddagen har att bjuda på. Om det slutar snöa blir det nog en sväng till Norrköping efter för att lämna in mammas trasiga telefon. fast det kommer säkert snöa hela dagen så jag kan nog glömma det, men man kan ju hoppas, alltid kul o göra någonting. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0