candyman

SPORTLOV. Vad mer behöver man säga? nej precis, nothing, nada, inget. jag har precis invigt mitt lov med glass (trotts att jag håller på att frysa ihjäl, sötsugen så jag vet inte vad och glass var det enda som fanns hemma. Vad gör man inte!?)
Till kvällen skulle jag vilja ha godis eller möjligtvis chips, men vet inte riktigt hur jag ska få tag på det? mamma ska snart iväg och sen är jag totalt alone. Ingen mat får jag heller, hur ska det här sluta!? på Mc Donalds med trerätters"middag"? man undrar ju..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Syster, jag borde visa dig candyland.. du vet "gott så in i norden, my candyland" Där tror jag du skulle trivas som fisken i vattnet (..och mamma med för den delen).. och jag lovar att ta dig dit nästa gång du kommer hit och hälsar på! Puss, kram och nyp i stjärten/ S

2010-02-21 @ 10:07:35
URL: http://madickenochsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0