Don't remember you

Åkte ut till Vingåker igårkväll, längst bak på bussen sitter såklart en skrikande Evelina och CO. Dem sjöng/skrek många fina visor påvägen mot baggetorp där dem hoppade av, sen blev det lugn och ro resterande väg mot Vingåker, skön-t. Nej det var faktiskt roligare när dem var på. Sen blev det dötyst, jag tycker mer om sång än tystnad.
Iallafall så är jag hemma nu igen, och ikväll så är det nog jag som styr mig mot baggetorp för 20årsfest. Hem till P innan för lite förstöt tror jag att jag hörde!? Det löser sig, nu tänkte jag tvätta bort mitt svarta nagellack och måla på något annat, mer diskret. så jag slipper bli kallad emo!?? man undrar ju..
Ja, så får det bli nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0