Dreaming with a broken heart

Jag har ungefär fått noll saker gjorda hittills, inte ens kollat på film. då är man fan lat, när man inte ens dra igång en film. Och idag är jag lat, jag erkänner. Men det kommer det bli ändring på. när mamma kommer hem från jobbet om en timme blir det en långpromenad och ikväll är det fotbollsträning. Alla saker jag borde passa på att få gjorda idag, typ alla 721 läxor, dem får vänta helt enkelt. jag har inte tid. Det finns så mycket annat som känns viktigare. Nu ska jag plocka ordning på mitt rum (ett måste, det är katastrof) sen ska jag göra mig själv iordning (ett måste, jag är en katastrof) Det är inte lätt alltså.

Jag vågar inte ens visa mig, eheeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0