friday, i'm in love.

Fredageftermiddag, känns så jääääkla skönt!
Skoldagen rullade på, provet vet jag inte vad det vart av, jag skrev en hel del men chansade mig igenom alla frågor typ, men bättre det än o inte skriva nått. Det fanns ju lite baktanke om det jag skrev, sen om tanken var rätt eller helt åt skogen, det är det ingen som vet.
Var på stan och fyndade lite efter med Caroline och mor min. Tur att kassörskor är blinda ibland. ett par chinos och en kjol för tillsammans 90kr, det är ju inte så pjåkigt trotts allt!?
Nu är jag jäkligt hungrig. Mamma ska iväg snart och äta paj, men jag vet i sjutton om jag ska med, säkert nån paj med massa äckligt i. Så jag kanske får koka mig lite pasta idag med, hehe. Vilket fredagslyx, eller!? ne.
Jag ska skaffa mig en personlig kock, så fåre bli (Y)
Eftersom blogg.se inte vill sammarbeta med mig nu
så fick det bli en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0